NIEUWSBRIEF 27-3-2025

Via deze nieuwsbrief vragen wij u om de agenda vrij te houden voor de ALV van Novaka: 21 mei 2025, locatie: het Louwman Museum in Den Haag. Een mooi evenement dat u niet mag missen, met als thema ‘Innoveren moet’. Daarnaast in deze nieuwsbrief aandacht voor een bericht over het bestuur van...

Lees verder

WOUT VAN LAAR VOORZITTER NOVAKA

Op verzoek van Frans Davelaar heeft het bestuur van Novaka tijdens een bestuursvergadering op 26 maart 2025  gezamenlijk besloten om het voorzitterschap tijdelijk over te dragen aan Wout van Laar, directeur van GZ OfficeXperience. Dit besluit houdt verband met het lopende onderzoek naar de gang van zaken bij Office Centre....

Lees verder

Novaka Academy breidt aantal fysieke trainingen fors uit

Novaka Academy gaat het aanbod aan fysieke trainingen in het najaar fors uitbreiden. Op het programma staat de verkooptraining, de training telefonische verkoop, de ergocoach training én de BHV cursus. Nieuw is dat er bij de meeste trainingen de combinatie wordt gemaakt met het online trainingsplatform van Novaka. De eerste...

Lees verder

Verkooptrainingen nu live op het online kennisplatform

Novaka Academy heeft de afgelopen anderhalf jaar uitgebreide vaktrainingen ontwikkeld voor het online kennisplatform. Nu komt Novaka Academy ook met een aanbod van functiegerichte trainingen. Vanaf nu kun je verkooptrainingen online volgen. Deze trainingen zijn vooral ontwikkeld voor medewerkers in de retail, die rechtstreeks in contact staan met de klant....

Lees verder
BHV-trainingen bij Novaka

BHV-trainingen bij Novaka

BHV-trainingen Novaka heeft een mooie deal kunnen sluiten met een gerenommeerd trainingsburo dat al jaren succesvol BHV-trainingen aanbiedt via Blended learning: e-learning met een praktijkdeel. Veiligheid en gezondheid staat daarbij altijd al voorop. En daarom werken de trainers juist ook nu volgens de aangegeven richtlijnen van de overheid. Om veilig...

Lees verder
RI&E boekandel en kantoorvakhandel incl Covid-19 module

RI&E boekhandel en kantoorvakhandel incl. Covid-19 module

Branche-RI&E Boekhandel en Kantoorvakhandel Sinds 1994 is ieder bedrijf verplicht een Risico-Inventarisatie en –Evaluatie (RI&E) uit te voeren. Dat is bepaald in de Arbowet. Voor het voeren van een adequaat arbobeleid is het van belang de risico’s van werkzaamheden in het bedrijf te (onder)kennen om passende maatregelen ter beperking van...

Lees verder
webinar de nieuwe werkplek

Uitnodiging webinar de nieuwe werkplek

Uitnodiging webinar ‘Wat heb je nodig om thuis comfortabel te kunnen werken?’ Midden in de 2e lockdown kunnen we concluderen dat thuiswerken een blijvertje is. De nieuwe werkplek zal een hybride kantoor-/thuiswerkplek zijn. Maar wat hebben jouw klanten nodig om thuis en op kantoor comfortabel te kunnen werken? In het...

Lees verder
vacature bestuurslid Novaka

Vacature bestuurslid

Profiel vacature Bestuursleden Novaka De Branchevereniging Novaka is op zoek naar een Bestuurslid (v/m) De Branchevereniging Novaka heeft betrokken leden en een actief bestuur. Het bestuur bestaat op dit moment uit zeven bestuursleden. Per heden is er één zetel vacant. Het bestuur streeft naar een evenwichtige samenstelling van het bestuur,...

Lees verder